Zašto slušamo zvona ili zujanje u našim ušima

? Sluha zvonjava , zujanje , ili druge buke u ušima poznat kao zujanje u ušima . Iako nije neobično da se povremeno mogu pojaviti blage zujanje u ušima , neki ljudi doživljavaju ponavljaju , jako zujanje u ušima koja ometa njihov svakodnevni život . Iako liječnici ne mogu uvijek naći razlog za osobe zujanje u ušima , postojiniz uvjeta i situacija koje često dovode do tinitus . Nagluhost

Jedan od najčešćih uzroka tinitus je senilne gubitak sluha . Kao što smo dobi , naš sluh postupno opada , au mnogim slučajevima taj pad je u pratnji zujanje u ušima . Iako znanstvenici nisu sigurni zašto gubitak sluha može dovesti do tinitusa , jedna od teorija je da su oštećene stanice u unutarnjem uhu povremeno paliti , slanje slučajne električne signale u mozak i uzrokuje da se čuju zvukove koji nisu tu .
< br >
uha

upale uha se često uzrokuje da ljudi čuju zvoni ili zujanje u ušima . Ovi zvukovi općenito otići nakoninfekcije uha razbistri .
Ušni vosak

Tinitus može biti uzrokovan nakupljanje ušni vosak . Iakozvukovoda je obično self-čišćenje , ušni vosak ponekad može postati utjecali , stvarajući zastoj u uho kanal . Takvablokada može uzrokovati da se čuti zvukove u uho . Nakonušni vosak je uklonjena ,zujanje u ušima obično nestaje .
Glasne zvukove

pohađaju rock koncert ili posjetom bučno gradilište može izazvati privremenu zujanje u ušima . Dugotrajna izloženost prekomjerne buke često rezultira u oba trajnog oštećenja sluha i tinitus . Prema " The New Yorker ", blizu polovice američkih vojnika koji su služili u Iraku i Afganistanu su pogođeni zujanje u ušima , kao rezultat glasne zvukove kojima se susreću u borbi .
Lijekovi
< br >

Mnogi lijekovi mogu uzrokovati da se doživjeti zvoni ili zujanje u ušima . Jačina ovih zvuka obično povećava s visokim dozama lijeka . Neki lijekovi koji mogu uzrokovati zujanje u ušima su određene antibiotike , neki lijekovi raka i visoke doze aspirina . Vaš tinitus će najvjerojatnije povuku ako prestanete uzimati lijekove u pitanju .
Tražeći pomoć

Akozvona i zujanje u ušima postaje češće ili dugotrajno , napraviti imenovanje vidjeti svog liječnika . Ona će ispitati vaše uši i pokušati otkriti uzrok vaše zujanje u ušima . Ako je Vaš tinitus nijeposljedica stanja koje je lako liječiti , vaš liječnik može vam pomoći pronaći načina da žive s zujanje u ušima . Uobičajeni tretman uključuje lijekove , slušnih aparata i agenasa .